Husk vores årlige Forårskoncert på Svanevej Privatskole!

Dato: Tirsdag den 16. april

Tid: Kl. 17:00 – 18:30

Sted: Svanevej Privatskole

Vi er glade for at kunne præsentere en aften fyldt med musikalske glæder og talentfulde optrædener fra vores elever. Vores koncert vil vise det bedste af, hvad vores elever har lært og øvet sig på gennem året.

Vi håber, at du vil være med til at støtte vores elever og nyde en vidunderlig aften i musikkens tegn.

Vi ser frem til at se dig!

Fugleperspektivet – marts 2024

Marts
26.03.2024

Adventistkirken i Danmark får ny unionsformand

Unionsbestyrelsen i Syvende Dags Adventistkirken har udpeget pastor Bjørn Ottesen til at overtage ledelsen af kirken, efter den tidligere formand Thomas Müller har fået nyt job som skoledirektør på Vejlefjordskolen ved Daugård.

Med samlet 40 års erfaring i bagagen er Bjørn Ottesen godt rustet til den nye opgave i kirken.

Han har tidligere bestredet jobbet som unionsformand i både Danmark og Sverige, men også virket som lokal pastor, bibellærer og lærer ved Newbold College, der er Syvende Dags Adventistkirkens præsteseminar i England.

Bjørn har en Master of Divinity fra Andrews University (USA), samt en Doctor of Ministry fra Fuller Theological Saminary (USA)

Den hjemlige front tæller hustruen Maj-Britt. De fire voksne døtre er fløjet fra reden.

”Jeg vil gerne her udtrykke en stor tak til vores afgående formand Thomas Müller, som har gjort en utrolig indsats de seneste 12 år. Samtidigt er Adventistkirken inde i en meget spændende udvikling, som jeg gerne vil være med til at føre videre”, fortæller Bjørn Ottesen.

Bjørn Ottesen indtræder i opgaven frem til kirkens generalforsamling i 2025.

15. marts 2024

Ny skolebestyrelse

Nyt fra skolens generalforsamling i går. Først og fremmest vil vi gerne takke Hawra for hendes tid i bestyrelsen og for hendes værdifulde bidrag til skolens udvikling. Selvom Hawra ikke genopstiller, værdsætter vi virkelig hendes engagement og dedikation. Tusind tak, Hawra!

Vi er glade for at meddele, at Assad Hassan, bror til Noor-Fatima i 8. klasse, blev valgt som skolekredsrepræsentant for de næste to år. Assad bringer med sig en række kompetencer, især fra sit engagement i foreningslivet, som vi er sikre på vil gavne vores bestyrelse og skolens samlede udvikling. Vi ser frem til at arbejde sammen med ham og byde ham velkommen i teamet.

Skolebestyrelsen 2024:

• Jan Nielsen (formand)
  • Assad Hussain (næstformand)
  • Nina Klokkervoll
  • Alex Galindo
  • Shamila Hussain
  • Kitt Worsøe
  • Sameer Kohli

Hvis I har spørgsmål eller ønsker at komme i kontakt med bestyrelsen, er I altid velkomne til at skrive til bestyrelsen på bestyrelse@svanevejprivatskole.dk

Vi er sikre på, at dette team vil arbejde hårdt for at fremme vores skoles mål og værdier.

Vi opfordrer jer til at deltage aktivt i skolelivet og byde vores nye bestyrelsesmedlem velkommen, når lejligheden byder sig. Sammen kan vi skabe et endnu stærkere fællesskab til gavn for vores børn.